Blichfang

Ved udgivelsen af dette nummer af Blichfang er Friluftsspillet i fuld gang med prøver på sommerens musical All Shook Up spækket med Elvis Presleys udødelige sange.

Bestyrelsen glæder sig til en ny sæson og en ny forestilling. 30 funktionsledere, som står for hver deres afdeling, er igen trukket i arbejdstøjet og detaljer planlægges i samarbejde med i alt 150 aktive, som lægger et stort stykke arbejde i at få alt til at lykkes. Lønnen er at få det til at klappe og få alle funktioner til at spille sammen i en sjov og seværdig forestilling til glæde for publikum.

Mathilde Østergaard er ny i instruktørstolen sammen med instruktørassistent Katrine Dahl Pedersen, og alle glæder sig til det nye samarbejde. Scenografien er ligeledes i nye hænder hos bestyrelsesmedlem Sara Sandgaard og veninden Anne Sofie Vedel Troelsen.

På scenen skal vi se såvel nye ansigter som de sidste års kendinge. Lokale kræfter samt skuespillere/sangere, som kører langt for at være med, skal i samarbejde med vores professionelle instruktørteam få sangene og handlingen til at hænge sammen. Alle sange synges på originalsproget – og replikker siges naturligvis på dansk J

Fra maj måned vil friluftsscenen bag forsamlingshuset runge af Elvis Presleys evergreens – C’mon Everybody, Can’t Help Falling in Love, Love Me Tender og mange flere….  Så er du til jitterbug, jive og 50’er-fest – så er det lige noget for dig!!

Forestillingstider for All Shook Up:

Lørdag den   3. juni kl. 14.00 premiere
Søndag den   4. juni kl. 13.00 forestilling
Mandag den   5. juni kl. 14.00 forestilling
Onsdag den   7. juni kl. 19.00 forestilling
Fredag den   9. juni kl. 20.00 forestilling
Lørdag den 10. juni kl. 14.00 forestilling
Søndag den 11. juni kl. 14.00 forestilling

Billetsalget er i fuld gang – se meget mere på www.thorning.com.

Er der nogen, der har lyst til at være med i det praktiske arbejde med forestillingen – så hold jer ikke tilbage. Der er plads til mange hænder og mange forskellige evner – så kontakt en fra bestyrelsen eller tilmeld dig via hjemmesiden www.thorning.com . Vi ses ved Scenen.

Åbent Hus for Thornings Borgere ved Friluftsscenen

Som noget nyt er Thornings borgere inviteret til ”åbent hus” arrangement ved prøven

søndag den 21. maj fra kl. 15.00 til kl. 18.00.

Kom og se hvordan vi arbejder med forestillingen og drik en kop kaffe.

I dette tidsrum vil Thorning-folk desuden kunne købe billetter til forestillingen med 20% rabat.

Artikel til Lokalbladet Blichfang 17/2 2017