PRESSEMEDDELELSE d. 14. januar 2012
Det er stadig muligt for drenge og mænd at være med i Bølle Bob

Thorningegnens Friluftsspil mangler endnu nogle drenge og mænd til musicalen Bølle Bob. Derfor afholdes der en ekstra audition d. 24. januar

Omkring 50 børn, unge og voksne havde fundet vej til audition på Thorning skole d. 8. januar, for at lade sig vurdere af instruktørerne som evt. medvirkende i forestillingen Bølle Bob, som opføres fra d. 2. – 10. juni med 7 forestillinger på friluftsscenen i Thorning.

Efterfølgende har instruktør Kim Brandt og instruktørassistent Louise Hummelgaard konstateret at der fortsat mangler drenge og mænd til nogle roller. Derfor skal der lyde en opfordring til at drenge fra 12 år og mænd, der har lyst til prøve kræfter med en rolle, eller være med i ensemblet, kan komme til en ekstra audition d. 24. januar kl. 18:00 på Den Kreative Skole i Silkeborg.

På pige/kvindesiden var der et ret højt niveau blandt mange af auditiondeltagerne ved den første audition. Alle fra den første og den ekstra audition vil få besked om deres evt. deltagelse omkring d. 1. februar.

www.thorning.com kan man læse mere om rollebeskrivelse, prøveplan, spilleplan, samt hente mere information om tilmelding til den ekstra audition d. 24. januar.

Yderligere information kan fås ved henvendelse til formand Erling Prang tlf. 2488 3938 el 8688 0929 - mail Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Erling Prang

Formand for Thorningegnens Friluftsspil