Wanted! To store herreroller mangler stadig til Annie Get Your Gun

IMG 5490 AU Audition Dans Flemming H Berg Kim Brandt

Efter afholdelse af anden audition til forestillingen ”Annie Get Your Gun” i Thorning har instruktør Kim Brandt endnu ikke fået kabalen til at gå op. En ny audition skal finde ’Frank Butler’ og ’Tommy Keeler’.

De fleste roller er på plads, men Thorningegnens Friluftsspil mangler kandidater til de to store roller som ”Frank Butler” og ”Tommy Keeler”. - Vi holder endnu en audition torsdag den 19. november på Thorning Skole. Vi søger især to mandlige skuespillere mellem 18 og 30 år. Der er også plads til flere herrer i ensemblet, og her er alle aldersklasser velkomne, siger Kim Brandt.

Til audition på rollerne som ”Frank Butler” og ”Tommy Keeler” skal kandidaterne synge for panelet, som vil bestå af instruktør, kapelmester og instruktørassistent. Der vil også være to piger til stede, som man skal lave spillescenerne samt duetten sammen med. - Auditionmaterialet findes på www.thorning.com. Du må meget gerne give et bud på begge roller - eller på den, du synes vil passe bedst til dig, siger instruktøren.

Foreningen tilbyder kørselsordning Da det er vanskeligt at rejse til Thorning med offentlige transportmidler, arbejder bestyrelsen med at tilbyde en form for kørselsordning, hvis man får en af rollerne. - Hvis det er umuligt at arrangere samkørsel med andre skuespillere, og i tilfælde, hvor man havner i Silkeborg eller Viborg og ikke kan komme til Thorning eller retur, vil vi tilbyde en hente/bringeordning. Det aftaler vi nærmere med de pågældende skuespillere, fortæller foreningens formand Inger-Marie Thomsen, der også besvarer spørgsmål og tager mod tilmelding til audition på tlf. 40507333.

Vedhæftet foto:

Nej, dette er ikke de to roller vi mangler, men kapelmester Flemming Berg og instruktør Kim Brandt i gang med en hyggelig klappeleg. Det er ikke alvor det hele. (fotograf: Aksel Utoft)

Presseartikel af 12. november 2015